fredag 6. mai 2011

Fredagskos...

...igjen er det endelig fredag.
I dag fikk jeg besøk av en venninne, som det er en stund siden jeg har sett.
Fikk så lyst til å pynte bord og lage en god lunsj til oss.
Tenkte jeg skulle dele noen bordbilder med dere.


Nydelige peoner...og hva heter nå de andre blomstene....
vet ikke, men fine er de.....


Dekket på med noe av serviset
som jeg er så glad i men dessverre bruker alt for sjeldent....


...synes bestikket fra Lene Bjerre i bein og sølv passer til.....



I dag er jeg glad for at jeg fikk med meg hele 26 glass!
fra Spaferien i Tallin, her er ett av dem...
Kjentes ut som om hendene ble dobbelt så lange etter all bæringa....
men det var absolutt verdt det!
Det ble 12 krystall glass og 14 kunstglass :)


Alle som kjenner meg vet vel at jeg er glad i god maaaat..... :)
Serrano skinke, parmesan, manchego, pesto, aioli....og mye mere.


For å ikke glemme verdens beste balsamique fra
Oliviers & co med smak av fiken.
Den anbefales på det varmeste!



mmmmmm da er det bare å nyyyte.....!

Ha en fin kveld alle sammen,
Håper dere får kost dere ute i det fine været som skal være i store deler av landet denne helgen.
Kanskje har dere noen spennende planer også?

Klem
Maya









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar